رانندگی آزمایشی MG Cyberster Galvanising Two-seater 2024
페이지 정보
본문
MG از لحاظ تاریخی به خاطر خودروهای اسپرت روباز خود مشهور بوده است، اما از آن زمان که MG F و TF بیشتر به خاطر خودروهای خانوادگی ارزان شناخته شده است. در نهایت، MG با یک رودستر جدید بازگشته است، و مناسب تلاش عمومی این شرکت به سمت برقیسازی، یک خودروی برقی است. من مجبور شدم MG Cyberster جدید را در راه اندازی بریتانیا در اسکاتلند با سرعت بیشتری طی کنم، و به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم.
دربهای قیچی ورزشی MG Cyberster برای ژستگیری کامل.
جیمز موریس اگر کانسپت اصلی MG Cyberster را دیده اید که در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 رونمایی شد، خودروی تولیدی چندان دور نیست. هنوز درهای قیچی دارد و شکل اصلی آن مشابه است. میتوانید درها را با کلیدها، دکمههای روی درها یا در کنسول مرکزی باز کنید. ممکن است درهای قیچی مانند یک اغراق بیمعنی به نظر برسند، اما پس از گذراندن وقت با مازراتی MC20 اخیراً، متوجه شدم که آنها سوار شدن به یک خودروی اسپورت پایین را آسانتر میکنند. اگر به درستی انجام شود، می توان آنها را در فضای کمتری نسبت به درب معمولی باز کرد، اگرچه در یک نقطه تنگ نسبتاً بی استفاده هستند. همچنین احتمال اشتباه بیشتر است. اما من هنوز عاشق این واقعیت هستم که Cyberster آنها را دارد.
A Tale Of Deuce Cybersters تنها دو مدل پایه از Cyberster وجود دارد - Trophy و GT. هر دو اساساً از نظر تریم و ویژگیهای فناوری «مشخصات برتر» هستند. تفاوت اصلی در پیشرانه است. تروفی دیفرانسیل عقب با 250 کیلووات (335 اسب بخار) و گشتاور 475 نیوتن متر است، در حالی که GT دارای موتورهای دوگانه با 375 کیلووات (503 اسب بخار) و گشتاور 725 نیوتن متر است. هر دو با یک باتری 77 کیلووات ساعتی عرضه می شوند. Prize شامل آلیاژهای 19 اینچی به صورت استاندارد است، در حالی که GT دارای 20 اینچ است.
در غیر این صورت، طیف رنگ ها و فضای داخلی برای هر دو یکسان است. رنگ اصلی یک سایه خامه ای نسبتا جذاب به نام Newfangled English Whiteness است، سپس خاکستری و نقره ای گزینه های درجه یک و قرمز یا زرد برای کمی پول بیشتر هستند. قرمز رنگ مشخصی است که در بسیاری از عکس های مطبوعاتی قبلی Cyberster به چشم می خورد. کاپوت استاندارد قابل تبدیل مشکی است، اما میتوانید با پرداخت اضافی، قرمز را نیز انتخاب کنید، البته نه با رنگ قرمز یا زرد، زیرا با هم برخورد میکند. با این حال، رنگ سبز مسابقهای بریتانیایی به دلیل غیبت آن قابل توجه است.
می توانید در 15 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت بالا را باز کنید.
Jesse James MorrisMORE FROMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکتکننده بهترین حسابهای پسانداز با بهره 5% در سال 2024 توسط ByCassidy Horton ContributorThe Cyberster یک 2+2 نیست. این قاطعانه دو نفره است. موقعیت رانندگی پایین و خمیده است، همانطور که برای یک رودستر انتظار دارید. تنها دو گزینه داخلی وجود دارد و هیچ هزینه ای برای هیچ کدام وجود ندارد. گزینه خاکستری هشیارترین است، در حالی که رنگ مشکی و قرمز کاملاً خودنمایی می کند، اما هنوز هم نسبتاً با کلاس است. هر دو از "سبک چرم" و آلکانترا استفاده می کنند، بنابراین هیچ گزینه چرم واقعی در دسترس نیست. صندلی ها با کنترل های روی در و عملکرد حافظه برای هر دو طرف به صورت الکتریکی تنظیم می شوند. صندلی ها گرم می شوند اما تهویه نمی شوند، در حالی که فرمان نیز گرم می شود.
صفحه نرم را می توان به طور خودکار در عرض 15 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت بالا یا پایین آورد. در انگلستان یک بادگیر وجود دارد که تأثیر قابل توجهی بر جریان هوای داخلی با بالا به پایین دارد. من متوجه شدم که در سرعت های بزرگراه شما واقعاً نمی خواهید بالا را پایین بیاورید، اگرچه تقریباً قابل تحمل بود، و با آن بالا کابین به خوبی عایق صدا است. اما سرعت افزایش یا کاهش به این معنی است که در یک جاده A می توانید مزایای آب و هوای خوب را به طور دلخواه به دست آورید یا اگر باران شروع به باریدن کرد، دوباره به سرعت پوشش می دهید.
فضای چمدان عقب کم عمق است، اما می توانید کیف گلف را در آن قرار دهید.
MG شما برای سفر به Ikea یک رودستر نمیخرید، اما میخواهید یک کیف شبانه یا چوب گلف در پشت آن قرار دهید. فضای بسیار کوچکی در پشت صندلی های جلو وجود دارد که برای یک کیف لپ تاپ کافی است. در غیر این صورت، فضای چمدان عقب 249 لیتر است، که تقریباً همان چیزی است که در یک هاچ بک کوچک دریافت می کنید - و البته نمی توانید با انداختن صندلی های عقب به جلو، این میزان را افزایش دهید زیرا صندلی های عقب وجود ندارند. فضا کمعمق است، اما همچنان برای چند روز برای باشگاههای گلف یا خرید مناسب است.
سرگرمی بدون تنه از راه دور. تروفی تک موتوره می تواند در 5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد، در حالی که GT این سرعت را به 3.2 ثانیه کاهش می دهد - تقریباً مشابه تسلا مدل 3 پرفورمنس. هر دو خودرو دارای چهار حالت رانندگی هستند - Comfort، Custom، Rollick و Traverse. حالت سفارشی به شما امکان می دهد ویژگی هایی مانند قدرت موتور و پاسخ فرمان را به صورت جداگانه انتخاب کنید، برای مثال داشتن فرمان اسپرت تر با قدرت موتور کمتر. یک دکمه قرمز روی فرمان وجود دارد که حالت اضافی «Supersport» را درگیر میکند و قدرت موتور را به حداکثر میرساند و در عین حال سایر ویژگیهای مصرفکننده انرژی مانند کنترل آب و هوا را کاهش میدهد. میتوانید حالت تک پدال را از هر گزینه برقی که استفاده میکنید روشن کنید و سطوح بازسازی را با پدلهای روی فرمان تغییر دهید. بنابراین راه های زیادی برای پیکربندی رانندگی بر اساس ترجیحات خود وجود دارد.
اگرچه Cyberster فوقالعاده به نظر میرسد، اما اگر از تجربه رانندگی جذاب پشتیبانی نمیکرد، تلاش بیمعنی خواهد بود. این کار را در پیک انجام می دهد. من باید هر دو نوع تک موتوره و دو موتوره را امتحان کنم، و آنها جذابیت های مشابه اما کمی متفاوت داشتند. GT تمام چرخ متحرک، با چرخش باورنکردنی شتاب خط مستقیم در حالتهای اسپرت و سوپراسپرت، بیرحمانه است. همچنین خارج شدن از فرم حتی در شرایط جاده مرطوب بسیار سخت است. کشش باورنکردنی است و اعتماد به نفس بالایی را القا میکند، به این معنی که سبقتهای بداهه A-touring یک دال است.
قرمز رنگ امضای Cyberster است.
جیمز موریس تروفی دیفرانسیل عقب هنوز هم خودرویی بسیار سریع است و فرمان کمی سبکتر ممکن است آن را برای برخی جذابتر کند. در حالی که GT 1985 کیلوگرم وزن دارد، تروفی با وزن 1885 کیلوگرم 100 کیلوگرم کمتر است، که شما متوجه می شوید. اما چرخش ضعیفتر قدرت آن باعث میشود رانندگی آرامتری داشته باشد، با کمترین اجبار برای سفر با بیشترین سرعت ممکن، زیرا میتوانید. با برد اضافی (که در مدت کوتاهی از آن بیشتر میشود)، بیشتر از GT بزرگتر است.
اگرچه صدای موتور قابل توجهی برای لذت بردن با سقف پایین وجود ندارد، مذاکره در جاده های سریع اما پرپیچ و خم شمال شرق اسکاتلند در این حالت فوق العاده جذاب بود. اگر پنجرهها را بالا و بادگیر را در جای خود قرار دهید، باد فقط بالای موهای شما را به هم میزند و در غیر این صورت میتوانید از حس ارتباط بیشتری با محیطی که در آن رانندگی میکنید لذت ببرید. میتوانید ببینید که چرا MG مستقیماً به سراغ رودستر رفت و هیچ کوپهای در این بین وجود نداشت.
فضای داخلی محصور اما راحت است.
جیمز موریس علیرغم اینکه Cyberster یک خودروی اسپورت جذاب است، اگر محدوده مناسبی نداشت، اساسا یک اسباببازی بود. خوشبختانه بد نیست. Prize برد قابل قبولی 316 مایل WLTP را ارائه می دهد، در حالی که GT به 276 مایل کاهش می یابد. با رانندگی سریع، من فقط 2.2 مایل در هر کیلووات ساعت را با GT مدیریت می کردم که برابر با حدود 170 مایل برد واقعی است. تروفی 2.5 مایل در هر کیلووات ساعت را مدیریت کرد که نزدیک به 193 مایل بود.
شارژ کردن خیلی سریع نیست و حداکثر 150 کیلووات است، بنابراین شارژ مجدد از 10 تا 80 درصد 38 دقیقه طول می کشد. هنوز هم برای یک سفر طولانی مدت با یک استراحت مناسب هر چند ساعت یکبار به اندازه کافی سریع خواهد بود. Cyberster مانند یک تسلا کیلومترها را نمی گذراند، اما می تواند نقش یک تور بزرگ را به خوبی ایفا کند.
مشکلات Infotainment اگر یک نقطه ضعف در طراحی Cyberster وجود دارد، آن مورد معمول برای MG های اخیر است - سیستم اطلاعات سرگرمی. این با هر نسخه جدید بهتر شده است، و چیزهای زیادی در مورد آرایه صفحه نمایش Cyberster وجود دارد. وقتی به جایی که چیزها هستند عادت کردید، دسترسی به اکثر عملکردها نسبتاً آسان است. در واقع چهار صفحه نمایش وجود دارد که یک صفحه پرتره در سمت چپ بالای کنسول مرکزی بیشتر تنظیمات و کنترل های آب و هوا را ارائه می دهد. یک صفحه نمایش مرکزی پشت فرمان با اعلان های سرعت سنج و ADAS وجود دارد. پنل سمت راست برای کنترلهای Sat-nav، رسانه و تلفن، از جمله پشتیبانی از Orchard apple tree Gondola Act و Android Auto است. پنل سمت راست مصرف و مصرف انرژی، آب و هوای زنده و تنظیمات پروفایل را ارائه می دهد.
فرمان، صفحه نمایش داشبورد را در کناره ها پنهان می کند.
MG با این حال، نکته مهم این است که در حالی که ابزار دقیق مرکزی اصلی به راحتی قابل مشاهده است، فرمان در مسیر ساتناو و صفحه رسانه در سمت چپ و همچنین صفحه نمایش قدرت محور در سمت راست قرار دارد. برای دیدن نقشه و دستورالعمل های ناوبری باید سر خود را به یک طرف جرثقیل کنید، که از ارگونومی دور است. اگر به طراحی نمونه اولیه نگاه کنید، این آرایه صفحه نمایش به وضوح با یک یوغ در ذهن طراحی شده بود که هرگز به تولید نهایی نرسید. مطمئناً اگر چرخ نیمه بالایی نداشت، میتوانید دو صفحهنمایش کناری را بدون مانع ببینید. بسیار خوب است که این را به عنوان یک گزینه آینده یا ارتقاء پس از بازار ببینیم. بهعنوان کسی که طرفدار یوکس نیست، اگر مالک سایبرستر بودم، همچنان به این موضوع فکر میکردم. این واقعاً مشکل اصلی ماشین است.
Galvanizing Unfold Thrills for Burning Money در حالی که دیدن صفحه satnav (یا Gondola Play) به سختی قابل مشاهده است، اما این یک دستاورد کاملاً است که چیز زیادی برای انتقاد وجود ندارد. Cyberster حتی آنقدر که شما انتظار دارید گران نیست. در دوران اوج خود، MG هرگز یک برند فوقالعاده نبود، و مایه خوشحالی است که میبینیم تغییر بازار سایبرستر منجر به انتظارات قیمتی مضحک نشده است. قیمت تروفی از 54995 پوند (70500 دلار) و GT از 59995 پوند (77000 دلار) شروع می شود.
Cyberster GT بسیار سریع است، این سمتی است که اکثر رانندگان دیگر احتمالاً آن را می بینند.
جیمز موریس بله، این بسیار گرانتر از هر چیزی است که شرکت اخیراً فروخته است، اما هنوز هم در کلاس خود کمی مقرون به صرفه است - حتی در مقایسه با رقبای موتور احتراقی. مطمئناً، شما می توانید مزدا MX5 را با نصف قیمت انتخاب کنید و بسیار لذت ببرید. اما هیچ MX5 در همان لیگ سریع Cyberster نیست. در واقعیت، رقبای مستقیم Cyberster به احتمال زیاد BMW Z4 یا Panthera onca F-Eccentric هستند – و هیچ یک از این دو نمی توانند عملکرد بی رحمانه GT دو موتوره را ارائه دهند. قیمت بیامو یکسان است و کندتر (یا بسیار کندتر با پول کمتر) و F-Eccentric بسیار بیشتر است در حالی که کندتر از GT است. بنابراین، برای یک بار هم که شده، با MG Cyberster واقعاً حق بیمه ای برای یک خودروی الکتریکی پرداخت نمی کنید.
من انتظارات زیادی از MG Cyberster داشتم. در واقع، منصفانه است که بگوییم این خودرویی بود که من بیش از دو سال گذشته منتظر آزمایش آن بودم که در خارج از خودروهای عجیب و غریب مانند مازراتی MC20 یا ریماک نورا قرار بگیرد. ناامید نشدم. Cyberster برای رانندگی هیجان انگیز است و هر زمان که وارد آن شوید یک حس مناسبتی خواهد بود. فوق العاده به نظر می رسد، محدوده بسیار قابل استفاده است، و مگر اینکه نیاز به خرید مبلمان داشته باشید، می تواند به راحتی راننده روزانه شما باشد. ام جی موفق شده است با یک رودستر با قیمت مناسب و در عین حال بسیار درخشان، هر برند دیگری را شکست دهد. بیش از هر چیزی که من از دهه 1970 از این برند دیده ام، این چیزی است که یک MG قرار است باشد - تجربه های سرگرم کننده از ماشین های اسپرت باز که نیازی به میلیونر شدن ندارید. فقط این بار برقی است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jesse James MorrisFollowing من سردبیر وب سایت مستقل خودروهای الکتریکی WhatEV هستم. من 30 سال تجربه به عنوان یک روزنامهنگار فناوری دارم و عشق مادامالعمر به ماشینها، بنابراین گرد هم آمدن این دو رویا به حقیقت پیوسته است. من برای اولین بار پتانسیل خودروهای برقی را زمانی دیدم که در سال 2011 به یکی از اولین افرادی تبدیل شدم که با نیسان لیف رانندگی کردم. آنها همچنین سهم زیادی در مقابله با تغییرات آب و هوا و همچنین آلودگی شهری دارند. در کنار سردبیری WhatEV، من مدیر مسیر کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری تعاملی در سیتی، دانشگاه لندن هستم. من دکترای فلسفه ارتباطات دارم و ترومپت می نوازم، یک بار جلسه ای را با درامر Velvet-textured Undercover Moe Tucker ضبط کردم.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
If you beloved this write-up and you would like to acquire far more data about اخبار خودروهای برقی kindly stop by the site.
دربهای قیچی ورزشی MG Cyberster برای ژستگیری کامل.
جیمز موریس اگر کانسپت اصلی MG Cyberster را دیده اید که در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 رونمایی شد، خودروی تولیدی چندان دور نیست. هنوز درهای قیچی دارد و شکل اصلی آن مشابه است. میتوانید درها را با کلیدها، دکمههای روی درها یا در کنسول مرکزی باز کنید. ممکن است درهای قیچی مانند یک اغراق بیمعنی به نظر برسند، اما پس از گذراندن وقت با مازراتی MC20 اخیراً، متوجه شدم که آنها سوار شدن به یک خودروی اسپورت پایین را آسانتر میکنند. اگر به درستی انجام شود، می توان آنها را در فضای کمتری نسبت به درب معمولی باز کرد، اگرچه در یک نقطه تنگ نسبتاً بی استفاده هستند. همچنین احتمال اشتباه بیشتر است. اما من هنوز عاشق این واقعیت هستم که Cyberster آنها را دارد.
A Tale Of Deuce Cybersters تنها دو مدل پایه از Cyberster وجود دارد - Trophy و GT. هر دو اساساً از نظر تریم و ویژگیهای فناوری «مشخصات برتر» هستند. تفاوت اصلی در پیشرانه است. تروفی دیفرانسیل عقب با 250 کیلووات (335 اسب بخار) و گشتاور 475 نیوتن متر است، در حالی که GT دارای موتورهای دوگانه با 375 کیلووات (503 اسب بخار) و گشتاور 725 نیوتن متر است. هر دو با یک باتری 77 کیلووات ساعتی عرضه می شوند. Prize شامل آلیاژهای 19 اینچی به صورت استاندارد است، در حالی که GT دارای 20 اینچ است.
در غیر این صورت، طیف رنگ ها و فضای داخلی برای هر دو یکسان است. رنگ اصلی یک سایه خامه ای نسبتا جذاب به نام Newfangled English Whiteness است، سپس خاکستری و نقره ای گزینه های درجه یک و قرمز یا زرد برای کمی پول بیشتر هستند. قرمز رنگ مشخصی است که در بسیاری از عکس های مطبوعاتی قبلی Cyberster به چشم می خورد. کاپوت استاندارد قابل تبدیل مشکی است، اما میتوانید با پرداخت اضافی، قرمز را نیز انتخاب کنید، البته نه با رنگ قرمز یا زرد، زیرا با هم برخورد میکند. با این حال، رنگ سبز مسابقهای بریتانیایی به دلیل غیبت آن قابل توجه است.
می توانید در 15 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت بالا را باز کنید.
Jesse James MorrisMORE FROMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکتکننده بهترین حسابهای پسانداز با بهره 5% در سال 2024 توسط ByCassidy Horton ContributorThe Cyberster یک 2+2 نیست. این قاطعانه دو نفره است. موقعیت رانندگی پایین و خمیده است، همانطور که برای یک رودستر انتظار دارید. تنها دو گزینه داخلی وجود دارد و هیچ هزینه ای برای هیچ کدام وجود ندارد. گزینه خاکستری هشیارترین است، در حالی که رنگ مشکی و قرمز کاملاً خودنمایی می کند، اما هنوز هم نسبتاً با کلاس است. هر دو از "سبک چرم" و آلکانترا استفاده می کنند، بنابراین هیچ گزینه چرم واقعی در دسترس نیست. صندلی ها با کنترل های روی در و عملکرد حافظه برای هر دو طرف به صورت الکتریکی تنظیم می شوند. صندلی ها گرم می شوند اما تهویه نمی شوند، در حالی که فرمان نیز گرم می شود.
صفحه نرم را می توان به طور خودکار در عرض 15 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت بالا یا پایین آورد. در انگلستان یک بادگیر وجود دارد که تأثیر قابل توجهی بر جریان هوای داخلی با بالا به پایین دارد. من متوجه شدم که در سرعت های بزرگراه شما واقعاً نمی خواهید بالا را پایین بیاورید، اگرچه تقریباً قابل تحمل بود، و با آن بالا کابین به خوبی عایق صدا است. اما سرعت افزایش یا کاهش به این معنی است که در یک جاده A می توانید مزایای آب و هوای خوب را به طور دلخواه به دست آورید یا اگر باران شروع به باریدن کرد، دوباره به سرعت پوشش می دهید.
فضای چمدان عقب کم عمق است، اما می توانید کیف گلف را در آن قرار دهید.
MG شما برای سفر به Ikea یک رودستر نمیخرید، اما میخواهید یک کیف شبانه یا چوب گلف در پشت آن قرار دهید. فضای بسیار کوچکی در پشت صندلی های جلو وجود دارد که برای یک کیف لپ تاپ کافی است. در غیر این صورت، فضای چمدان عقب 249 لیتر است، که تقریباً همان چیزی است که در یک هاچ بک کوچک دریافت می کنید - و البته نمی توانید با انداختن صندلی های عقب به جلو، این میزان را افزایش دهید زیرا صندلی های عقب وجود ندارند. فضا کمعمق است، اما همچنان برای چند روز برای باشگاههای گلف یا خرید مناسب است.
سرگرمی بدون تنه از راه دور. تروفی تک موتوره می تواند در 5 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد، در حالی که GT این سرعت را به 3.2 ثانیه کاهش می دهد - تقریباً مشابه تسلا مدل 3 پرفورمنس. هر دو خودرو دارای چهار حالت رانندگی هستند - Comfort، Custom، Rollick و Traverse. حالت سفارشی به شما امکان می دهد ویژگی هایی مانند قدرت موتور و پاسخ فرمان را به صورت جداگانه انتخاب کنید، برای مثال داشتن فرمان اسپرت تر با قدرت موتور کمتر. یک دکمه قرمز روی فرمان وجود دارد که حالت اضافی «Supersport» را درگیر میکند و قدرت موتور را به حداکثر میرساند و در عین حال سایر ویژگیهای مصرفکننده انرژی مانند کنترل آب و هوا را کاهش میدهد. میتوانید حالت تک پدال را از هر گزینه برقی که استفاده میکنید روشن کنید و سطوح بازسازی را با پدلهای روی فرمان تغییر دهید. بنابراین راه های زیادی برای پیکربندی رانندگی بر اساس ترجیحات خود وجود دارد.
اگرچه Cyberster فوقالعاده به نظر میرسد، اما اگر از تجربه رانندگی جذاب پشتیبانی نمیکرد، تلاش بیمعنی خواهد بود. این کار را در پیک انجام می دهد. من باید هر دو نوع تک موتوره و دو موتوره را امتحان کنم، و آنها جذابیت های مشابه اما کمی متفاوت داشتند. GT تمام چرخ متحرک، با چرخش باورنکردنی شتاب خط مستقیم در حالتهای اسپرت و سوپراسپرت، بیرحمانه است. همچنین خارج شدن از فرم حتی در شرایط جاده مرطوب بسیار سخت است. کشش باورنکردنی است و اعتماد به نفس بالایی را القا میکند، به این معنی که سبقتهای بداهه A-touring یک دال است.
قرمز رنگ امضای Cyberster است.
جیمز موریس تروفی دیفرانسیل عقب هنوز هم خودرویی بسیار سریع است و فرمان کمی سبکتر ممکن است آن را برای برخی جذابتر کند. در حالی که GT 1985 کیلوگرم وزن دارد، تروفی با وزن 1885 کیلوگرم 100 کیلوگرم کمتر است، که شما متوجه می شوید. اما چرخش ضعیفتر قدرت آن باعث میشود رانندگی آرامتری داشته باشد، با کمترین اجبار برای سفر با بیشترین سرعت ممکن، زیرا میتوانید. با برد اضافی (که در مدت کوتاهی از آن بیشتر میشود)، بیشتر از GT بزرگتر است.
اگرچه صدای موتور قابل توجهی برای لذت بردن با سقف پایین وجود ندارد، مذاکره در جاده های سریع اما پرپیچ و خم شمال شرق اسکاتلند در این حالت فوق العاده جذاب بود. اگر پنجرهها را بالا و بادگیر را در جای خود قرار دهید، باد فقط بالای موهای شما را به هم میزند و در غیر این صورت میتوانید از حس ارتباط بیشتری با محیطی که در آن رانندگی میکنید لذت ببرید. میتوانید ببینید که چرا MG مستقیماً به سراغ رودستر رفت و هیچ کوپهای در این بین وجود نداشت.
فضای داخلی محصور اما راحت است.
جیمز موریس علیرغم اینکه Cyberster یک خودروی اسپورت جذاب است، اگر محدوده مناسبی نداشت، اساسا یک اسباببازی بود. خوشبختانه بد نیست. Prize برد قابل قبولی 316 مایل WLTP را ارائه می دهد، در حالی که GT به 276 مایل کاهش می یابد. با رانندگی سریع، من فقط 2.2 مایل در هر کیلووات ساعت را با GT مدیریت می کردم که برابر با حدود 170 مایل برد واقعی است. تروفی 2.5 مایل در هر کیلووات ساعت را مدیریت کرد که نزدیک به 193 مایل بود.
شارژ کردن خیلی سریع نیست و حداکثر 150 کیلووات است، بنابراین شارژ مجدد از 10 تا 80 درصد 38 دقیقه طول می کشد. هنوز هم برای یک سفر طولانی مدت با یک استراحت مناسب هر چند ساعت یکبار به اندازه کافی سریع خواهد بود. Cyberster مانند یک تسلا کیلومترها را نمی گذراند، اما می تواند نقش یک تور بزرگ را به خوبی ایفا کند.
مشکلات Infotainment اگر یک نقطه ضعف در طراحی Cyberster وجود دارد، آن مورد معمول برای MG های اخیر است - سیستم اطلاعات سرگرمی. این با هر نسخه جدید بهتر شده است، و چیزهای زیادی در مورد آرایه صفحه نمایش Cyberster وجود دارد. وقتی به جایی که چیزها هستند عادت کردید، دسترسی به اکثر عملکردها نسبتاً آسان است. در واقع چهار صفحه نمایش وجود دارد که یک صفحه پرتره در سمت چپ بالای کنسول مرکزی بیشتر تنظیمات و کنترل های آب و هوا را ارائه می دهد. یک صفحه نمایش مرکزی پشت فرمان با اعلان های سرعت سنج و ADAS وجود دارد. پنل سمت راست برای کنترلهای Sat-nav، رسانه و تلفن، از جمله پشتیبانی از Orchard apple tree Gondola Act و Android Auto است. پنل سمت راست مصرف و مصرف انرژی، آب و هوای زنده و تنظیمات پروفایل را ارائه می دهد.
فرمان، صفحه نمایش داشبورد را در کناره ها پنهان می کند.
MG با این حال، نکته مهم این است که در حالی که ابزار دقیق مرکزی اصلی به راحتی قابل مشاهده است، فرمان در مسیر ساتناو و صفحه رسانه در سمت چپ و همچنین صفحه نمایش قدرت محور در سمت راست قرار دارد. برای دیدن نقشه و دستورالعمل های ناوبری باید سر خود را به یک طرف جرثقیل کنید، که از ارگونومی دور است. اگر به طراحی نمونه اولیه نگاه کنید، این آرایه صفحه نمایش به وضوح با یک یوغ در ذهن طراحی شده بود که هرگز به تولید نهایی نرسید. مطمئناً اگر چرخ نیمه بالایی نداشت، میتوانید دو صفحهنمایش کناری را بدون مانع ببینید. بسیار خوب است که این را به عنوان یک گزینه آینده یا ارتقاء پس از بازار ببینیم. بهعنوان کسی که طرفدار یوکس نیست، اگر مالک سایبرستر بودم، همچنان به این موضوع فکر میکردم. این واقعاً مشکل اصلی ماشین است.
Galvanizing Unfold Thrills for Burning Money در حالی که دیدن صفحه satnav (یا Gondola Play) به سختی قابل مشاهده است، اما این یک دستاورد کاملاً است که چیز زیادی برای انتقاد وجود ندارد. Cyberster حتی آنقدر که شما انتظار دارید گران نیست. در دوران اوج خود، MG هرگز یک برند فوقالعاده نبود، و مایه خوشحالی است که میبینیم تغییر بازار سایبرستر منجر به انتظارات قیمتی مضحک نشده است. قیمت تروفی از 54995 پوند (70500 دلار) و GT از 59995 پوند (77000 دلار) شروع می شود.
Cyberster GT بسیار سریع است، این سمتی است که اکثر رانندگان دیگر احتمالاً آن را می بینند.
جیمز موریس بله، این بسیار گرانتر از هر چیزی است که شرکت اخیراً فروخته است، اما هنوز هم در کلاس خود کمی مقرون به صرفه است - حتی در مقایسه با رقبای موتور احتراقی. مطمئناً، شما می توانید مزدا MX5 را با نصف قیمت انتخاب کنید و بسیار لذت ببرید. اما هیچ MX5 در همان لیگ سریع Cyberster نیست. در واقعیت، رقبای مستقیم Cyberster به احتمال زیاد BMW Z4 یا Panthera onca F-Eccentric هستند – و هیچ یک از این دو نمی توانند عملکرد بی رحمانه GT دو موتوره را ارائه دهند. قیمت بیامو یکسان است و کندتر (یا بسیار کندتر با پول کمتر) و F-Eccentric بسیار بیشتر است در حالی که کندتر از GT است. بنابراین، برای یک بار هم که شده، با MG Cyberster واقعاً حق بیمه ای برای یک خودروی الکتریکی پرداخت نمی کنید.
من انتظارات زیادی از MG Cyberster داشتم. در واقع، منصفانه است که بگوییم این خودرویی بود که من بیش از دو سال گذشته منتظر آزمایش آن بودم که در خارج از خودروهای عجیب و غریب مانند مازراتی MC20 یا ریماک نورا قرار بگیرد. ناامید نشدم. Cyberster برای رانندگی هیجان انگیز است و هر زمان که وارد آن شوید یک حس مناسبتی خواهد بود. فوق العاده به نظر می رسد، محدوده بسیار قابل استفاده است، و مگر اینکه نیاز به خرید مبلمان داشته باشید، می تواند به راحتی راننده روزانه شما باشد. ام جی موفق شده است با یک رودستر با قیمت مناسب و در عین حال بسیار درخشان، هر برند دیگری را شکست دهد. بیش از هر چیزی که من از دهه 1970 از این برند دیده ام، این چیزی است که یک MG قرار است باشد - تجربه های سرگرم کننده از ماشین های اسپرت باز که نیازی به میلیونر شدن ندارید. فقط این بار برقی است.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jesse James MorrisFollowing من سردبیر وب سایت مستقل خودروهای الکتریکی WhatEV هستم. من 30 سال تجربه به عنوان یک روزنامهنگار فناوری دارم و عشق مادامالعمر به ماشینها، بنابراین گرد هم آمدن این دو رویا به حقیقت پیوسته است. من برای اولین بار پتانسیل خودروهای برقی را زمانی دیدم که در سال 2011 به یکی از اولین افرادی تبدیل شدم که با نیسان لیف رانندگی کردم. آنها همچنین سهم زیادی در مقابله با تغییرات آب و هوا و همچنین آلودگی شهری دارند. در کنار سردبیری WhatEV، من مدیر مسیر کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری تعاملی در سیتی، دانشگاه لندن هستم. من دکترای فلسفه ارتباطات دارم و ترومپت می نوازم، یک بار جلسه ای را با درامر Velvet-textured Undercover Moe Tucker ضبط کردم.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
If you beloved this write-up and you would like to acquire far more data about اخبار خودروهای برقی kindly stop by the site.
- 이전글라이브카지노 사이트⬇(FF5656. c O m)⬇카지노 105온라인카지노 추천라이브바카라사이트방법바카라게임하기 24.09.23
- 다음글Microdosing Lsd: From Shopping For To Making Ready Your Lsd Microdose Practical Information For Everybody Paperback 24.09.23
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.